ONLINE ÁRUHÁZ SZABÁLYZATA

COTTYE.HU

 

 

TARTALOMJEGYZÉK:

1.        ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

2.        ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK AZ ONLINE ÁRUHÁZBAN

3.        AZ ELADÁSI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSÉNEK FELTÉTELEI

4.        A TERMÉK FIZETÉSÉNEK MÓDJA ÉS IDŐPONTJA

5.        A TERMÉK KÖLTSÉGE, MÓDJA ÉS SZÁLLÍTÁSI IDŐJE

6.        TERMÉKPANASZOK

7.        A PANASZRENDEZÉS ÉS A IGÉNYEK VIZSGÁLATÁNAK BÍRÓSÁGON KÍVÜLI MÓDSZEREI ÉS AZ ELJÁRÁSHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉSI SZABÁLYOK

8.        A SZERZŐDÉS ELÁLLÁSÁNAK JOGA

9.        A VÁLLALKOZÓKRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK

10.      ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

11.      ELállási ŰRLAP MINTÁJA

 

A www.cottye.hu Online Shop gondoskodik a fogyasztói jogokról. A fogyasztó nem mondhat le a fogyasztói jogokról szóló törvényben neki biztosított jogairól. A fogyasztó számára a fogyasztói jogokról szóló törvényben foglaltaknál kedvezőtlenebb szerződések rendelkezései érvénytelenek, és helyettük a fogyasztói jogokról szóló törvény rendelkezéseit alkalmazzák. A jelen Szabályzat rendelkezései tehát nem zárják ki vagy korlátozzák a kötelező jogszabályi rendelkezések alapján számukra biztosított fogyasztói jogokat, az esetleges kételyeket a fogyasztó javára kell indokolni. Amennyiben a jelen Szabályzatban foglaltak nem felelnek meg a fenti rendelkezéseknek, ezek a rendelkezések elsőbbséget élveznek és azokat alkalmazni kell.

1.      ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

1.1.          Az online Skomló elérhető a www.cottye.hu a INCOT MICHAŁOWSKA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA üzemeltetője (közkereseti társaság) otwocki irodával (irodai cím: ul. Majowa 46, 05-400 Otwock, Lengyelország; és levelezési címe:  Świderska 36/C 05-480 Karczew, Lengyelország), , az Országos Bírósági Hivatal Vállalkozói Nyilvántartásába bejegyzett KRS számon: 0000783292; ; A cég dokumentációját őrző bíróság: Varsó Fővárosának Kerületi Bírósága Varsóban, XIV. Kereskedelmi Osztály KRS; adóazonosító szám KORTY: 5322082992, , nemzetgazdasági nyilvántartás sz. REGON 383159301, , e-mail cím: contact@cottye.com.

1.2.          E szabályzat címzettjei mindkettő a fogyasztók és a a az Online S-t használó vállalkozókkomló hacsak egy szakasz másként nem rendelkezik. .

1.3.          A Vezérlő az Online S-ben kezelt személyes adatokrólkomló a jelen Szabályzatban foglaltak végrehajtásával kapcsolatban az Eladó. A pa személyes adatokat az azon belüli célokra dolgozzuk fel időszak és az alapján talajpontjában meghatározott elveket és elveket az adatvédelmi szabályzatot megjelent az Online S-enkomló weboldal. Az adatvédelmi szabályzat elsősorban a a személyes adatok kezelésének szabályait a Vezérlő az Online S-benkomló, beleértve az alapokat, célokat és a időszak a feldolgozásról a személyes adatait és jogait azon személyek, akikre az adatok vonatkoznak, szintén a információk a cookie-fájlok és az elemző eszközök használatáról az Online S-benkomló. Az Online S használatakomló, beleértve a vásárlást is önkéntes. Hasonlóképpen a személyes adatok megadása a Szolgáltatás címzettje vagy az Online S-t használó Ügyfélkomló önkéntes, az adatvédelmi szabályzatban megjelölt kivételek (a szerződés megkötése és az Eladó jogszabályi kötelezettségei) mellett.

1.4.          Definiciók:

1.4.1.           MUNKANAP egy nap hétfőtől péntekig, munkaszüneti napok kivételével.

1.4.2.           REGISZTRÁCIÓS ŰRLAP az online áruházban elérhető űrlap, amely lehetővé teszi fiók létrehozását. .

1.4.3.           MEGRENDELŐLAP Elektronikus szolgáltatás, a Webáruházban elérhető interaktív űrlap, amely lehetővé teszi a Megrendelés leadását, különösen a Termékek elektronikus kosárba helyezésével és az Adásvételi Szerződés feltételeinek meghatározásával, beleértve a szállítási és fizetési módot is..

1.4.4.           VEVŐ – (1) cselekvőképes természetes személy, valamint az általánosan alkalmazandó jogszabályokban meghatározott esetekben korlátozottan cselekvőképes természetes személy is; (2) jogi személy; vagy (3) jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, amely számára a törvény cselekvőképességet biztosít; - aki Adásvételi Szerződést kötött vagy kötni kíván az Eladóval.

1.4.5.           POLGÁRI TÖRVÉNYKÖNYV – A Polgári Törvénykönyvről szóló 1964. április 23-i törvény (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93- módosításokkal).

1.4.6.           FIÓK Elektronikus szolgáltatás, a Szolgáltató informatikai rendszerében a Szolgáltatás igénybevevője által megadott egyéni névvel (bejelentkezési névvel) és jelszóval megjelölt erőforrás-készlet, amelyben a Szolgáltatást igénybe vevő által megadott adatok, valamint a Webáruházban leadott Megrendelésekre vonatkozó információk gyűjtik. .

1.4.7.           HÍRLEVÉL – Elektronikus szolgáltatás, a Szolgáltató által e-mailen keresztül nyújtott elektronikus terjesztési szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy az azt igénybe vevő Szolgáltatást igénybe vevő valamennyi Szolgáltatás igénybevevője automatikusan megkapja a Szolgáltatótól a Hírlevél későbbi kiadásainak ciklikus tartalmát, amely tartalmazza a Termékekkel kapcsolatos információkat, új kiadásokat és promóciókat. az Online Shop.

1.4.8.           PRODUCT – a Vásárló és az Eladó között létrejött adásvételi szerződés tárgyát képező, a Webáruházban elérhető ingó dolog. .

1.4.9.           REGULATIONS az online áruház jelen szabályzatát.

1.4.10.       ONLINE BOLT - a Szolgáltató webáruháza a www.COTTYE.HU internetcímen érhető el

1.4.11.       SELLER; ; SZOLGÁLTATÁS SZOLGÁLTATÓ INCOT MICHAŁOWSKA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA (közkereseti társaság) otwocki irodával (irodai cím: ul. Majowa 46, 05-400 Otwock, Lengyelország; és levelezési címe:  Świderska 36/C 05-480 Karczew, Lengyelország), , az Országos Bírósági Hivatal Vállalkozói Nyilvántartásába bejegyzett KRS számon: 0000783292; ; A cég dokumentációját őrző bíróság: Varsó Fővárosának Kerületi Bírósága Varsóban, XIV. Kereskedelmi Osztály, KRS; adóazonosító szám KORTY: 5322082992, , nemzetgazdasági nyilvántartás sz. REGON 383159301, , e-mail cím: contact@cottye.com.

1.4.12.       ÉRTÉKESÍTÉS SZERZŐDÉS  a Vásárló és az Eladó között a Webáruházon keresztül megkötött vagy létrejött Termék adásvételi szerződés.

1.4.13.       ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁS – a Szolgáltató által a Webáruházon keresztül a Szolgáltatást igénybe vevő részére elektronikus úton nyújtott szolgáltatás.

1.4.14.       SZOLGÁLTATÁS ÁTVEVŐ – (1) cselekvőképes természetes személy, általánosan alkalmazandó jogszabályokban meghatározott esetekben korlátozottan cselekvőképes természetes személy is; (2) jogi személy; vagy (3) jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, amely számára a törvény cselekvőképességet biztosít; - az Elektronikus Szolgáltatás igénybevétele vagy igénybevétele. .

1.4.15.       FOGYASZTÓI JOGI TÖRVÉNY – A fogyasztói jogokról szóló 2014. május 30-i törvény (Dz.U. 2014, 827. poz. módosításokkal)

1.4.16.       RENDELÉS - A Vevőnek a Megrendelőlapon keresztül benyújtott szándéknyilatkozata, amely közvetlenül a termék adásvételi szerződésének Eladóval történő megkötésére irányul.

2.      ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK AZ ONLINE S-BENKOMLÓ

2.1.          A következő elektronikus szolgáltatások érhetők el az Online S-benkomló: fiók, megrendelőlap és hírlevél.

2.1.1.           Fiók – A ... haszna A számla kitöltése után lehetséges kettő következő lépései a Szolgáltatás címzettje által - (1) a regisztrációs űrlap kitöltése, (2) a "Megment" terület. A Regisztrációs űrlapon a Szolgáltatás igénybevevőjének a következő adatokat kell megadnia: vezeték- és vezetéknév / cégnév, e-mail cím és jelszó. A nem fogyasztó Ügyfelek esetében is szükséges a cégnév és a a adóazonosító jeler. Ha a Szolgáltatás igénybe vevője regisztrált fiókkal rendelkezik a Facebookon vagy a Google-on, akkor ezen weboldalak valamelyikén bejelentkezve fiókot is létrehozhat az Online Shopban. Fiókot úgy is létrehozhat, hogy a Megrendelés leadásakor bejelöli a megfelelő jelölőnégyzetet – a Megrendelés leadása után a Számla létrejön.

2.1.1.1.          Az Elektronikus Számla szolgáltatást határozatlan ideig ingyenesen biztosítjuk. A Szolgáltatást igénybe vevőnek bármikor és indoklás nélkül lehetősége van a Fiók törlésére (a Fiókról való lemondásra) a Szolgáltatóhoz intézett erre irányuló kérelmével, különösen e-mailben a következő címre: contact@cottye.com vagy írásban a következő címre: Świderska 36/C 05-480 Karczew, Lengyelország.

2.1.2    Megrendelőlap - segítségével pontja az első Termék elektronikus kosárba helyezésével kezdődik által az Ügyfél az Online S-benkomló. . PA Megrendelés leadására azután kerül sor, hogy a Vevő végrehajtott két egymást követő lépést - (1) kitöltötte a Megrendelőlapot és (2) az Online S-re kattintott.komló weboldalon a megrendelőlap kitöltése után"Megrendelés fizetési kötelezettséggel" terület - addig a pillanatig lehetőség van önállóan módosítani minden bevitt adatokat (ehhez kövesse az Online S-en elérhető üzeneteket és információkatkomló weboldal). A Megrendelőlapon az alábbi adatokat kell megadnia a Megrendelőről: vezeték- és vezetéknév/cégnév, cím (utca, ház/lakásszám, irányítószám, város, ország), a email cím, a telefonszáma és az értékesítés részletei Contract: Termék(ek), Termék(ek) mennyisége, a Termék(ek) szállításának helye és módja, a fizetési mód. Abban az esetben Cnem fogyasztó vásárlóknál is szükséges a cégnév megadása és a adóazonosító jeler.

2.1.1.1. A Megrendelőlap Elektronikus szolgáltatás ingyenes, egyszer használatos, és az űrlapon keresztül leadott Megrendeléssel, vagy a Megrendelés leadásának a Szolgáltatás igénybevevője által történő korábbi megszakításával jön létre..

2.1.3. Hírlevél - segítségével a Hírlevél az e-mail cím megadása után történik az Online-on látható "Hírlevél" fülön Üzlet weboldalra, amelyre a Hírlevél további kiadásait kell elküldeni, majd kattintson a gombra cselekvési mező. A Hírlevélre a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével is feliratkozhat fiók létrehozása során és a Megrendelés leadása - a fiók létrehozása után vagy a Megrendelés elhelyezés, a Szolgáltatás címzettje feliratkozott a Hírlevélre.

2.1.3.1. A Hírlevél Elektronikus Szolgáltatás határozatlan ideig ingyenes. A Szolgáltatást igénybe vevőnek lehetősége van bármikor és indoklás nélkül leiratkozni a hírlevélről (lemondás a hírlevélről) a Szolgáltatóhoz intézett erre irányuló kérelmével, különösen e-mailben a következő címre: contact@cottye.com vagy írásban a következő címre: Świderska 36/C 05-480 Karczew, Lengyelország.

2.2.          A Szolgáltató által használt IKT rendszerrel való együttműködéshez szükséges műszaki követelmények: (1) számítógép, laptop vagy egyéb internet hozzáféréssel rendelkező multimédiás eszköz; (2) a hozzáférés e-levél; (3) egy naprakész webböngésző: Mozilla Firefox; Internet böngésző; Opera; Google Chrome; Safari vagy Microsoft Edge; (4) ajánlott minimális képernyőfelbontás: 1024x768; (5) a cookie-k és a Javascript támogatás engedélyezése a webböngészés soránr.

2.3.          A Szolgáltatás Befogadó köteles a Webáruházat a jogszabályoknak megfelelő módon használni, ill jó szokások, a Szolgáltató és harmadik felek személyiségi jogainak és szerzői jogainak és szellemi tulajdonának tiszteletben tartása mellett. A Szolgáltatás igénybevevője köteles a tényleges állapotnak megfelelő adatokat megadni. A Szolgáltatás igénybevevője tilos jogsértő tartalmat szolgáltatni.

2.4.          Cpanaszos eljárásdura tekintettel a Elektronikus szolgáltatások:

2.4.1.           A ca Szolgáltató által nyújtott Elektronikus szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok, valamint az Online S működésével kapcsolatos egyéb panaszok.komló (kivéve a Termék reklamációs eljárását, amely a Szabályzat 6. és 7. pontjában szerepel) a Szolgáltatás címzettje benyújthatja például:

2.4.1.1.          írásban a következő címre: Świderska 36/C 05-480 Karczew, Lengyelország;

2.4.1.2.          elektronikus formában e-mailben a következő címre: contact@cottye.com.

2.4.2.           Javasoljuk, hogy a Szolgáltatás Befogadó biztosítanis a panasz leírásában: (1) a panasz tárgyára vonatkozó adatok és körülmények, így különösen a szabálytalanság típusa és időpontja; (2) a Szolgáltatás BefogadóKérésére; és (3) a a panaszos elérhetőségei - ez megkönnyíti és felgyorsítja a panasz Szolgáltató általi elbírálását. Az előző mondatban meghatározott követelmények csak ajánlások formájában jelennek meg, és nem befolyásolják a panasz javasolt leírása nélkül benyújtott panaszok eredményességét.

2.4.3.           A panaszra a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb annak benyújtásától számított 14 naptári napon belül válaszol.

3.      KÖRÜLMÉNYEK ÉRTÉKESÍTÉS MEGKÖTÉSÉHEZ SZERZŐDÉST

3.1.          A czárása a Értékesítés Contract az Ügyfél és az Eladó között azután jön létre, hogy a Vevő leadta a Megrendelést az Online S-ben található Megrendelőlap segítségévelkomló vminek megfelelően kikötés A Szabályzat 2.1.2.

3.2.          A termék ára az Online S-en láthatókomló a weboldal megadva EURO (EUR)/ magyar forint (HUF) és tartalmazza az adókat. A Megrendelő tájékoztatást kap a Megrendelésben szereplő Termék összértékéről, valamint a szállítási költségekről (ideértve a szállítási, szállítási és postai szolgáltatások díját is) és egyéb költségekről, illetve ezek fizetési kötelezettségéről, ha a ezek a díjak nem határozhatók meg a Webáruház honlapján a Megrendelés feladása során, valamint abban a pillanatban, amikor a Vásárló a szerződés megkötésére irányuló akaratát fejezi ki. Adásvételi szerződés.

3.3.          Az Eladás megkötésének eljárása Contract az Online S-benkomló a Megrendelőlap segítségével

3.3.1.           A caz értékesítést Contract az Ügyfél és az Eladó között azután jön létre, hogy a Vásárló leadta a Megrendelést az Online S-benkomló vminek megfelelően kikötés. A Szabályzat 2.1.2.

3.3.2.           A Megrendelés leadását követően az Eladó haladéktalanul visszaigazolja annak átvételét, és egyben elfogadja a Megrendelést implementaciója. A ca Megrendelés átvételének és végrehajtásra történő átvételének megerősítése az Eladó elküldésével történik nak nek a Megrendelés leadásakor megadott e-mail címet an e-mail, amely tartalmazza legalább az Eladó nyilatkozatát a Megrendelés kézhezvételéről és annak elfogadásáról az értékesítés végrehajtásához és visszaigazolásához Contract. A fenti e-mail Ügyfél általi kézhezvételét követően, a Értékesítés Contract az Ügyfél és az Eladó között jön létrer.

3.4.          A cszilárdság, biztonság és hozzáférés a Ügyeljen a tartalomra az értékesítésből Contract az Ügyfél által megkötött (1) jelen Szabályzat Online S-en történő megadásával valósul megkomló weboldalon, és (2) elküldi a pontban említett e-mail üzenetet kikötés 3.3.2. nak,-nek a Előírások. Az Értékesítés tartalma Contract az Eladó Online S informatikai rendszerében kiegészítőleg rögzítik és biztonságosan rögzítikhpop.

4.      A TERMÉK FIZETÉSÉNEK MÓDJA ÉS IDŐPONTJA

4.1.          Az Eladó az alábbi fizetési módokat biztosítja a Vevőnek az Eladások keretében Contract:

4.1.1.           Utánvétes fizetés.

4.1.2.           Fizetés átutalással az Eladó bankszámlájárat.

4.1.3.           Tégedelektronikus fizetések és hitelkártyás fizetések PayPal.com, Sofort.com, Przelewy24.pl, Bancontact.com, Giropay.de, Mybank.eu, Eps-na.com és Ideális.nl minden A lehetséges aktuális fizetési módok az Online S-en vannak megadvakomló weboldal a pfizetési módszerek lapon és a weboldalons https://www.paypal.com/pl, https://www.sofort.com/, https://www.przelewy24.pl/, https://www.bancontact.com/, https://www .giropay.de/, https://mybank.eu/, https://www.eps-na.com/ oraz https://www.ideal.nl/.

4.1.3.1.           Az Sa tranzakciók elektronikus fizetéssel és hitelkártyával történő elszámolása az Ügyfél választása szerint történik a PayPal.com, Sofort.com, Przelewy24.pl, Bancontact.com, Giropay.de, Mybank.eu, Eps-na.com vagy Ideális.nl szolgáltatás. Az Stámogatás elektronikus fizetéshez és hitel kártyás fizetéss által biztosított:

4.1.3.1.1.           PayPal.com - PayPal (Európa) Sa rl & Cie, SCA, 5emeleten 22–24 Boulevard Royal, L-2449, Luxembourg.

4.1.3.1.2.           Sofort.com – SOFORT GmbH, Fußbergstraße 1, 82131 Gauting, Németország, HRB 218675, ÁFA azonosító: DE248376956.

4.1.3.1.3.           Przelewy24.pl – FizessenPro SA cég bejegyzett székhellyel Poznańban (bejegyzési cím: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), bejegyezve az Országos Bírósági Nyilvántartás Vállalkozói Nyilvántartásába 0000347935 számon, a Poznańi Kerületi Bíróság által őrzött anyakönyvi dokumentumok – Nowe Miasto és a poznańi Wilda, alaptőke: 5 476 300,00 PLN, Adószám: 7792369887.

4.1.3.1.4.           Bancontact.com – Bancontact Payconiq Company NV/SA, Rue d'Arlon 82, 1040-Brüsszel, Belgihm.

4.1.3.1.5.           Giropay.de – paydirekt GmbH, Stephanstraße 14-16, 60313 Frankfurt am Main, Németország.

4.1.3.1.6.           Mybank.eu – PRETA SAS, obecnie kontrolowana przez spółkę EBA CLEARING company, 40 Rue de Courcelles, 75008 Paryż, France.

4.1.3.1.7.           Eps-na.com – Electronic Payment Systems, LLC, 6472 S. Quebec St – Englewood, CO 80111.

4.1.3.1.8.           Ideal.nl – Currence Holding BV, Gustav Mahlerplein 33, 1082 MS Amsterdam, Hollandia.

4.2.          Fizetési határidő:

4.2.1.           Ha az Ügyfél banki átutalással történő fizetést választ, elektronikus fizetés vagy hitelkártyás fizetés, a Megrendelő köteles megtenni a fizetés az Eladás megkötésétől számított 7 naptári napon belüls Contract.

4.2.2.           Ha az Ügyfél úgy dönt készpénz átvételkor a Megrendelő köteles a kiszállításkor fizetni.

5.      A KÖLTSÉG, MÓDSZEREK ÉS SZÁLLÍTÁSI IDŐ ÉS AZ ÁTVÉTEL A TERMÉK

5.1.          A Termék Ügyfél részére történő kiszállítása fizetendő, kivéve, ha az Értékesítés Contract másként rendelkezik. A PA termék szállítási költségei (beleértve a szállítási, szállítási és postai szolgáltatások díját is) az Online S-en vannak feltüntetve a Megrendelő számárakomló weboldal a dszállítási költségek fülön és a Megrendelés feladása során, beleértve azt is, amikor az Ügyfél akaratot fejez ki hogy kötelezze magát az Eladásokra Szerződés.

5.2.          TEladó a Termék szállításának vagy átvételének alábbi módjait biztosítja a Vevőnekt:

5.2.1.           Futárcsomag, futár csomag utánvéttel.

5.2.2.           Raklap szállítás.

5.3.          A Termék Vásárlóhoz történő átadásának határideje azon múlik 10 Bhaszna Digen, hacsak nem rövidebb határidő a Termék leírásában vagy a Megrendelés leadásakor kerül feltüntetésre. Eltérő szállítású Termékek esetén határidőket, a szállítmány határidő a leghosszabb ideig adott határidő, amely azonban nem haladhatja meg 10 Bhaszna Days. A szállítás kezdete határidő a termékről a Vevőnek számít alábbiak szerint:

5.3.1.           Ha a Megrendelő a banki átutalással történő fizetés módját választja, elektronikus vagy fizetőkártyás fizetés - az Eladó bankszámláján történő jóváírás napjától ill jelenlegi fiókot.

5.3.2.           Ha a Megrendelő az utánvétes választja fizetés - az Eladás megkötésének napjátóls Szerződés.

5.4.          Előfordulhat, hogy a feltüntetett szállítási módok nem érhetők el egyszerre minden Termékhez. Az elérhető szállítási módokról naprakész információkat minden alkalommal, legkésőbb a Megrendelő leadásakor ad meg.

6.      PRODUCT PANASZOK

6.1.          Az Eladó vásárlóval szembeni felelősségének alapját és terjedelmét, ha az eladott termék fizikai vagy jogi hibája (szavatosság) általánosan alkalmazandó jogszabályok, így különösen a Ptk. (különösen a Ptk. 556-576. ).

6.2.          Az Eladó köteles a Vásárlónak hibátlan terméket biztosítani.

6.3.          Panaszt a Cvásárló például:

6.3.1.           írásban az alábbi címre: Świderska 36/C 05-480 Karczew, Lengyelország;

6.3.2.           elektronikus formában e-mailben a következő címre: contact@cottye.com.

6.4.          Javasoljuk, hogy az Ügyfél adja megs a panasz leírásában: (1) a a panasz tárgyával kapcsolatos információk és körülmények, különösen a hiba típusa és időpontja; (2) a kérni, hogy a Termék megfeleljen az Eladás feltételeineks Contract vagy az árleszállításról vagy az Értékesítésből való elállásról szóló nyilatkozatot Szerződés; és (3) a panaszos elérhetőségeit – ez megkönnyíti és felgyorsul a a panasz Eladó általi megvizsgálása. Az előző mondatban meghatározott követelmények csak ajánlások formájában jelennek meg, és nem befolyásolják a hatékonyságot a az ajánlott panaszleírás nélkül benyújtott panaszokat.

6.5.          Az Eladó megteszi fontolgat az Ügyfél panaszát haladéktalanul, legkésőbb annak benyújtásától számított 14 naptári napon belül. Ha a Cfogyasztó, aki fogyasztó volt, garanciális jogaik gyakorlása során, cserét vagy hibát követelt eltávolítás, vagy árleszállítási nyilatkozatot tett, megjelölve az árcsökkentés mértékét és a Seller a megkeresésre 14 naptári napon belül nem válaszolt, a megkeresés megalapozottnak minősül.

6.6.           A jótállási jogokat gyakorló vásárló köteles a hibás Terméket a következő címre leszállítani: Świderska 36/C 05-480 Karczew, Lengyelország. Fogyasztó Vásárló esetén a Termék szállítási költsége az Eladót terheli. Ha a Termék típusa vagy beépítési módja miatt, a a Termék fogyasztó Vásárló általi szállítása rendkívül nehézkes lenne, a Vásárló köteles a Terméket az Eladó rendelkezésére bocsátani azon a helyen, ahol a terméket.

6.7.          Az Art. A Ptk. 558. § 1. §-a alapján az Eladó a Termékre vonatkozó jótállási felelősségét a nem fogyasztó Vásárlóval szemben kizárja.

7.      A PANASZOK RENDEZÉSÉNEK ÉS A IGÉNYEK VIZSGÁLATÁNAK BÍRÓSÁGON KÍVÜLI MÓDSZEREI ÉS A EZEN ELJÁRÁSOKHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉSI SZABÁLYOK

7.1.          A de-mailes információk segítségével a panaszok kezelésének és a követelések benyújtásának bíróságon kívüli módja, valamint az ezen eljárásokhoz való hozzáférés szabályai az Ügyfél, aki fogyasztó elérhetők a Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hivatal honlapján: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

7.2.          A tő a Hivatal az elnök verseny- és fogyasztóvédelem van a kapcsolatba lépni pont (telefon: 0048 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl vagy a írásos cím: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varsó.), wtömlő feladat többek között, van a segítségnyújtásance a a fogyasztókat a kapcsolódó kérdésekben peren kívüli megoldás fogyasztói jogviták.

7.3.          A fogyasztónak az alábbi lehetőségei vannak a panaszok peren kívüli rendezésének és igényérvényesítésének: (1) egy állandó, békés fogyasztói bírósághoz benyújtott vita rendezésére irányuló kérelem (további információért látogasson el a következő oldalra: http://www.spsk.wiih.org.pl); (2) an alkalmazás a vita bíróságon kívüli megoldásával kapcsolatban a Kereskedelmi Felügyelőség vajdasági felügyelőjéhez (további információ az Eladó gazdasági tevékenységének helye szerint illetékes felügyelő honlapján); és (3) a támogatás nak,-nek a kerület (önkormányzati) fogyasztóvédelmi ombudsman vagy társadalmi szervezet, whose törvényben meghatározott feladatok közé tartozik a fogyasztóvédelem (beleértve a Fogyasztói Szövetséget, a Lengyel Fogyasztók Szövetségét). Az aA dvice szolgáltatást többek között a porady@dlakonsumentow.p e-mail címen küldik ell valamint a fogyasztói segélyvonal számán 0048 801 440 220 (telefonszám: Bhaszna Days, 8:00 - 18:00, hívásdíj a szolgáltatói tarifa szerint).

7.4.          Egy online platform közötti viták rendezésére a fogyasztók és a vállalkozók uniós szinten (ODR platform) elérhető a címen http://ec.europa.eu/consumers/odr. . Az ODR-platform egy interaktív és többnyelvű webhely, amely egyablakos ügyintézéssel rendelkezik a fogyasztók és a peren kívüli egyezséget kérő vállalkozók a szerződésbeli kötelezettségs online adásvételi szerződésből vagy szolgáltatási szerződésből eredő (további információ magán a platform honlapján vagy a Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hivatal honlapján: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

8.      A SZERZŐDÉS ELÁLLÁSÁNAK JOGA

8.1.          Az a fogyasztó, aki a távoli szerződés lehet, belül 30 naptári napon, indoklás nélkül, költség felmerülése nélkül eláll attól, kivéve a pontban meghatározott költségeket kikötés A Szabályzat 8.8. A határidő betartásához elegendő nyilatkozatot küldeni annak lejárta előtt. Nyilatkozat a szerződéstől való elállásról tud készülnek például:

8.1.1.           írásban a címre: Świderska 36/C 05-480 Karczew, Lengyelország;

8.1.2.           elektronikus formában e-mailben a következő címre: contact@cottye.com.

8.2.          Példaértékű sablonja elállási nyilatkozatot tartalmaz Számú melléklet A fogyasztói jogokról szóló törvény 2. §-a alapján, és ezenkívül elérhető ban ben kikötés 11 pontja szerint. A fogyasztó használhatja a sablont formában, de nem kötelező.

8.3.          A szerződéstől való elállás határideje:

8.3.1.           arra a szerződésre, amellyel az Eladó kiadja a Terméket, köteles átruházni annak tulajdonjogát (például a Értékesítés Contract) - attól, hogy a terméket a fogyasztó vagy a fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy birtokba vegye, és szerződés esetén wh.ere: (1) sok Terméket külön-külön, kötegekben vagy részletekben szállítanak – az utolsó Termék, tétel vagy alkatrész birtokbavételétől kezdve, vagy (2) Amikor a Termékek rendszeres, meghatározott ideig – az első Termék birtokbavételétől számított – kiszállításából áll;

8.3.2.           egyéb szerződéseknél - keltétől szerződés következtetés.

8.4.          Elállás esetén a távoli szerződést, a szerződés semmisnek minősül.

8.5.          Az Eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó szerződéstől való elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül, nak nek visszaküldi a fogyasztó által teljesített összes fizetést, a fogyasztó a szállítást költségeket a termékből (kivéve a fogyasztó által az Online S-ben elérhető legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módból eredő többletköltségeketkomló). A SAz eller a fogyasztó által alkalmazott fizetési móddal megegyező fizetési móddal téríti vissza a fizetést, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten hozzájárult egy eltérő visszaküldési módhoz, amely nem ok bármilyen költséget neki. Ha az Eladó nem ajánlotta fel a Termék átvételét a cfogyasztó magukat, , ők visszatarthatja a kapott kifizetések visszatérítését a cfogyasztó ig a a Termék átvétele ill tő a fogyasztó által benyújtott igazolást annak visszatérés, amelyik előbb bekövetkezik.

8.6.          A fogyasztó köteles haladéktalanul, de legkésőbb attól a naptól számított 14 naptári napon belül ők eláll a szerződéstől, nak nek a terméket visszaküldi az Eladónak, vagy átvételre átadja az Eladó által meghatalmazott személynek, kivéve, ha az Eladó azt javasolta, ők átveszi a Terméket aén magam. A határidő betartásához elegendő a Terméket annak lejárata előtt visszaküldeni. A fogyasztó a terméket a következő címre küldheti vissza: Świderska 36/C 05-480 Karczew, Lengyelország.

8.7.          A Fogyasztó felelősséggel tartozik a Termék értékének csökkenéséért, amely a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértéket meghaladó felhasználásból ered.

8.8.          A fogyasztó szerződéstől való elállásával kapcsolatos lehetséges költségek, amelyeket a fogyasztó köteles megfizetni:

8.8.1.           Ha a Fogyasztó a Termék szállítási módját az Online S-ben elérhető legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő módon választottakomló, az Eladó nem köteles visszatéríteni a többletköltségeket fizetett a fogyasztó által.

8.8.2.           A Termék visszaküldésének közvetlen költségei a fogyasztót terhelik.

8.8.3.           Abban az esetben, ha egy Termék szolgáltatás which az elállási határidőt megelőzően - a fogyasztó kifejezett kérésére - megkezdett teljesítés esetén az elállási jogot követő fogyasztó az elállási jogát követően köteles az elállásig teljesített szolgáltatásokért fizetni. A fizetés összege a nyújtott szolgáltatás terjedelmével arányosan kerül kiszámításra, figyelembe véve a szerződésben vállalt árat vagy ellenszolgáltatást. Ha az ár vagy a díjazás túl magas, ennek az összegnek az alapja a nyújtott szolgáltatás piaci értéke.

8.9.          Az elállás joga a távoli szerződés nem áll a fogyasztó rendelkezésére az alábbi szerződésekkel kapcsolatban:

8.9.1.           (1) szolgáltatás nyújtására, ha az Eladó a szolgáltatást teljes körűen nyújtotta azon fogyasztó kifejezett hozzájárulásával, akit a szolgáltatás teljesítése előtt tájékoztattak arról, hogy a szolgáltatás teljesítését követően elveszti a szerződéstől való elállási jogát. Eladó; (2) amelyben az ár vagy a díjazás a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyek felett az Eladónak nincs befolyása, és amelyek a szerződéstől való elállás határideje előtt következhetnek be.; (3)  amelynél a szolgáltatás tárgya nem előre gyártott, a fogyasztó specifikációja szerint gyártott vagy kielégítő termék. az övék egyéni igények; (4) amelynél a szolgáltatás tárgya gyorsan romló vagy rövid szavatossági idejű termék; (5) amelyben a szolgáltatás tárgya olyan zárt csomagolásban szállított termék, amely a csomagolás felbontása után egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza, ha a csomagolást az átadást követően bontották fel; (6) amelyekben a szolgáltatás tárgyát olyan Termékek képezik, amelyek a kiszállítást követően természetüknél fogva elválaszthatatlanul kapcsolódnak más cikkekhez; (7) amelyekben a szolgáltatás tárgyát alkoholos italok képezik, amelyek áráról az Adásvételi Szerződés megkötésekor állapodtak meg, és amelyek szállítására csak 30 nap elteltével kerülhet sor, és amelyek értéke a piac olyan ingadozásaitól függ, amelyekre az Eladó nem rendelkezik ellenőrzés; (8) amelyben a fogyasztó kifejezetten kérte, hogy az Eladó sürgős javítás vagy karbantartás céljából forduljon hozzá; ha az Eladó a fogyasztó által igényelteken túlmenően kiegészítő szolgáltatásokat nyújt, vagy a javítás vagy karbantartás elvégzéséhez szükséges alkatrészeken kívül más termékeket bocsát rendelkezésre, a fogyasztót megilleti a szerződéstől való elállás joga további szolgáltatások vagy termékek tekintetében.; (9) amelyekben a szolgáltatás tárgya hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes szoftver zárt csomagolásban szállított, ha a csomagolást az átadást követően felbontották; (10) újságok, folyóiratok vagy folyóiratok kézbesítésére, az előfizetési szerződés kivételével; (11) bekezdése alapján nyilvános árverés útján jött létre; (12) nem lakáscélú szálláshely-szolgáltatás, áruszállítás, autóbérlés, vendéglátás, szabadidős, szórakoztatási, sport- vagy kulturális eseményekhez kapcsolódó szolgáltatás nyújtására, ha a szerződés szolgáltatási napot vagy időszakot jelöl ki.; (13) nem tárgyi adathordozón tárolt digitális tartalom kézbesítésére, ha a szolgáltatás teljesítése a fogyasztó kifejezett beleegyezésével kezdődött meg a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt, és azt követően, hogy az Eladó tájékoztatta az elállási jog elvesztéséről. a szerződés.

8.10.       Vonatkozó rendelkezések a fogyasztó ebben foglalt kikötés A Szabályzat 8. -át 2021. január 1-től kell alkalmazni, ill Üdvözlettel az ettől a naptól kötött szerződésekre is nak nek a Ügyfél/Szolgáltatás címzettje aki a vele közvetlenül összefüggő szerződést kötő természetes személy az övék vállalkozás, ha a jelen szerződés tartalma arra utal, hogy az e személyre nézve nem szakmai jellegű, ami különösen a szerződés tárgyából következik. az övék üzleti tevékenységét, a Központi Vállalkozási Nyilvántartásról és Tájékoztatásról (CEIDG) szóló rendelkezések alapján közzéteszik.

9.      A VÁLLALKOZÓKRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK

9.1.          A Szabályzat jelen 9. pontja és az abban foglalt valamennyi rendelkezés címzett, ezért csak az Ügyfelet vagy a Se.rvice Fogyasztónak nem minősülő címzett és 2021. január 1-től ill Üdvözlettel az ettől a naptól kötött szerződésekhez is a Ügyfél/Szolgáltatás címzettje aki nem vele közvetlenül összefüggő szerződést kötő természetes személy az övék vállalkozás, ha a jelen szerződés tartalma arra utal, hogy az e személyre nézve nem szakmai jellegű, ami különösen a szerződés tárgyából következik. az övék üzleti tevékenységét, a Központi Vállalkozási Nyilvántartásról és Tájékoztatásról (CEIDG) szóló rendelkezések alapján közzéteszik.

9.2.          Az Eladónak jogában áll elállni a Értékesítés A szerződés megkötésétől számított 14 naptári napon belül. Ebben az esetben az adásvételi szerződéstől való elállás indokolás nélkül is megtörténhet, és a Vevő részéről az Eladóval szemben semmilyen követelést nem támaszthat.

9.3.          Az Eladó jogosult korlátozni az elérhető fizetési módokat, beleértve a jobb kér teljes vagy részleges előleg fizetéstől függetlenül Megrendelő által választott módszer és az Adásvételi Szerződés megkötésének ténye.

9.4.          A Szolgáltató felmondhatja a szerződést az an Elektronikus szolgáltatás azonnali hatállyal és indoklás nélkül megfelelő nyilatkozat megküldésével a Szolgáltatás átvevőjének.

9.5.          A Szolgáltató/Eladó felelőssége a Szolgáltatást igénybe vevővel/Vásárlóval szemben annak jogalapjától függetlenül korlátozott, mind egy igényre, mind az összes követelésre együttesen, az Adásvételi Szerződésből eredő kifizetett ár és szállítási költség mértékéig, nem haladja meg azonban ezres összeg zlotys (PLN). Az előző mondatban említett összegkorlátozást kell alkalmazni minden követelés irányult a Szolgáltatás átvevője/Vásárlója által ellen a Szolgáltató/Eladó, még ha az adásvételi szerződés nem jön létre, vagy az adásvételi szerződéshez nem kapcsolódó esetekben. A Szolgáltató/Eladó csak a szerződéskötéskor előre látható tipikus károkért felel a Szolgáltatást igénybe vevő/Vásárló felé, és nem vállal felelősséget az elvesztésért. nyereséget. A SAz eller nem vállal felelősséget a küldemény késedelméért sem.

9.6.          Az Eladó/Szolgáltató és a Vevő/Szolgáltatást igénybevevő között felmerülő minden vitát a 2007/2003. központ az Eladó/Szolgáltató.

10.  ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

10.1.       A szerződések Az online áruházon keresztül megkötött szerződések megkötésére kerül sor Angol.

10.2.       Szabályzat változás:

10.2.1.       A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Szabályzatot fontos okokból módosítsa, ez: jogszabályi változások; fizetési és kézbesítési módok változása - amennyiben ezek a változások a jelen Szabályzatban foglaltak végrehajtását érintik.

10.2.2.       Jelen Szabályzat alapján folyamatos szerződéskötés esetén (például Elektronikus szolgáltatást nyújtó - Számla), a módosított szabályzat kötelezi a Cfelhasználó ha találkoztak pontjában meghatározott követelményeknek. 384 és 384 [1] pontjában foglaltaknak megfelelően, vagyis a Szolgáltatást igénybevevőt helyesen tájékoztatták a változásokról, és nem bontotta fel a szerződést határidőn belül. 15 naptári nap az értesítés napjától számítva. Abban az esetben, ha a Szabályzat módosítása új díjak bevezetését vagy a meglévők emelését eredményezné a Szolgáltatás címzettje jogában áll elállni a szerződéstől.

10.2.3.       Következtetés esetén a szerződésa folyamatos szerződésektől eltérő jellegű (például, a Értékesítés Contract), a a Szabályzat módosításai semmilyen módon nem érintik a megszerzett jogokat a Szolgáltatás címzettjei/Az Ügyfelek a Szabályzat módosításának hatálybalépése előtt, különösen a Szabályzat módosításainál nem Van egy hatással van a már leadott vagy benyújtott és megkötött Megrendelésekre, végrehajtva vagy végrehajtott Értékesítés Szerződéss.

10.3.       Az e rendelet hatálya alá nem tartozó kérdésekben a lengyel jog általánosan alkalmazandó rendelkezései alkalmazandók, különösen: a Ptk.; a 18th 2002. júliusi törvény az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról (Jogi Közlöny 2002. évi 144. sz., 1204. sz. további módosításokkal); a fogyasztói jogokról szóló törvény; valamint az általánosan alkalmazandó jog egyéb vonatkozó rendelkezései.

10.4.       Jelen Szabályzat nem zárja ki az Eladóval/Szolgáltatóval szerződést kötő fogyasztó szokásos tartózkodási helye szerinti ország jogszabályait, amelyek szerződéssel nem zárhatók ki. Ebben az esetben az Eladó/Szolgáltató garantálja a fogyasztó számára azt a védelmet, amelyet szerződéssel nem zárható rendelkezések biztosítanak.

11.   ELállási ŰRLAP MINTÁJA (MELLÉKLET A FOGYASZTÓI JOGOKRÓL SZÓLÓ TÖRVÉNY 2. SZÁMÁHOZ)

 

Elállási űrlap minta (ezt az űrlapot csak akkor kell kitölteni és visszaküldeni, ha el kíván állni a szerződéstől)

 

    Címzett:

INCOT MICHAŁOWSKA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA Świderska 36/C 05-480 Karczew, Lengyelország cottye.hu contact@cottye.com

    Én/mi (*) ezúton tájékoztatom az adásvételi szerződéstől való elállásomat/elállásunkat az alábbi tételek tekintetében (*) szerződés az alábbi dolgok szállítására (*) szerződés az alábbi tételeket tartalmazó munkára (*) / ellátására a következő szolgáltatásból (*)

 

    A szerződés megkötésének dátuma (*)/recept (*)

    A fogyasztó(k) vezeték- és vezetékneve

    A fogyasztó(k) címe

    Fogyasztó(k) aláírása (csak akkor, ha a nyomtatványt papíron küldik el)

    Dátum

(*) A megfelelő törlendő. .

A termék felkerült a kívánságlistára